16 lutego 2013

Zawieszam.

Bardzo wasz wszystkich przepraszam, ale postanowiłam zawiesić ten blog na czas nieokreślony. Powody są bardzo proste:

1. Brak czasu (przygotowania do egzaminów gimnazjalnych i bierzmowania)
2. Martwy punkt w opowiadaniu spowodowany brakiem weny (uwierzcie, wielokrotnie brałam się do pisana nowego rozdziału, jednak jak do tej pory ni udalo mi się wymyślić ciągu dalszego, który by wam się spopdobał)
3. Zmiana zainteresowań.

Wiem, że teraz pewnie polecą hejty... No trudno.

Nie obiecuję, ale może jeszcze kiedyś pojawi się tu jakiś rozdział....

Z bolącym sercem zostawiam tą stronę z ponad 15 tys. wyświetleniami i 55 czytelnikami. Byliście naprawdę wspaniali w motywowaniu mnie do pisania kolejnych notek.

Mam nadzieję, że zrozumiecie i mimo wszystko nie znienawidzicie mnie...

Aha i jeszcze na koniec chciałam powiedzieć, że nie mogę przyjąć waszych nominacji. Po prostu na nie nie zasługuję ;((

Jeszcze raz bardzo przepraszam, dziękuję za te wspólne chwile i żegnam się z wami. Kocham was ;**


Wasza Nightmare


8 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszasz :< bardzo podobała mi się ta historia... Liczę, że wrócisz do nas i ją dokończysz :) czekam na Ciebie z utęsknieniem.♥

    Nie gadaj, że nie przyjmujesz, bo nie zasługujesz! Nie chcę tego słuchać, bo jesteś fenomenalna i właśnie zasługujesz! :* Nominowałam Cię słońce! ♥ Więcej info :http://thewantedstoryyy.blogspot.com/2013/02/rozdzia-73.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam ta ra dam, właśnie mi grają marsz pogrzebowy, bo zawieszasz bloga :<
    Szkoda, bo bardzo lubiałam twoje opowiadanie i twój styl pisania ;/
    No, ale cóż ja nic na to nie poradzę. Życzę Ci powodzenia, i wgl wszystkiego naj naj
    Może jeszcze kiedyś wrócisz, będę czekac :D
    Do zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj...
    Smutam się ;c
    Rozumiem Cię w pełni, ale mam cichą nadzieję, że już niedługo wrócisz :)
    Także pamiętaj, że ja będę tutaj na Ciebie czekała ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj a ja kochałam ten blog !
    Wróć do nas !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znalazłam zakładki [ SPAM ] .
    Dwa wampiry ..
    Jeden wilkołak ..
    Dwa duchy ..
    Dwa demony ..
    Dwie hybrydy ..
    Czarownica ..
    Człowiek .
    Człowiek o którego walczą te wszystkie rasy.
    11 innych sekretów do odkrycia.
    Powraca !
    http://the-story-is-just-beginning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję że coś napiszesz ...:'(
    ploszeeeę o nexta.... WENYYY!:-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam za spam, ale chciałam cię zaprosić na mojego nowego bloga
    "Ravenclaw ponad wszystko" :)

    http://ravenclaw-ponad-wszystko.blogspot.com

    Oto krótki opis fabuły, mam nadzieję, że cię zainteresuje, jak nie to przepraszam raz jeszcze za spam :)

    Rzecz dzieje się w Hogwarcie kilka lat po Harrym Potterze...
    Z Azkabanu ucieka dawny Śmierciożerca - Neimar. Neimar chce dopełnić zemsty na Elenie, której to rodzice przed laty schwytali go i zamknęli w więzieniu. Za Krukonką murem stoją jej przyjaciele - Ivanne i Damon, który również jest skrycie w niej zakochany.
    Niestety Neimar oprócz zemszczenia się na Elenie ma inny, znacznie mroczniejszy cel... Tylko czy komukolwiek uda się powstrzymać tego szaleńca?
    Co się stanie, jeśli jeden z bohaterów zostanie ofiarą ataku wilkołaka? Czy poradzi sobie z likantropią, czy też doszczętnie się załamie? Przyjaciele zostaną, czy odsuną się, okazując przy tym fałszywymi?
    Odpowiedź znajdziecie w rozdziałach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego bloga! ;3
    http://ada-and-marco.blogspot.com/?view=timeslide

    OdpowiedzUsuń